Efektywne tworzenie kampanii według cech geograficznych oraz cech numerów i osób rozwiń
Numery w bazie pogrupowane są według lokalizacji geograficznej, a także opisane indywidualnymi cechami, dzięki temu możliwe jest szybkie i efektywne sprofilowanie kampanii.
- Struktura bazy zgodna z GUS,
- Dowolna liczba indywidualnych cech numerów np. wiek, wykształcenie, zawód itp.,
- Struktura bazy zawężona do poziomu dzielnicy i ulicy,
- Zawężanie kolejnych kroków wyboru (województwo, powiat, gmina itd.),
- Wyłączenie z kampanii numerów nieaktywnych.
Pełna automatyzacja procesu dzwonieniarozwiń
Telemarketer nie będzie musiał wykonywać zbędnych czynności związanych z wyszukiwaniem na listach i wybieraniem kolejnych numerów oraz prowadzeniem uwag w formie papierowej. Wszystkie czynności automatyzuje i wspiera program.
- Automatyczne wybieranie kolejnego numeru z kolejki,
- Umieszczanie w kolejce numerów odłożonych na później i przypominanie o tym fakcie telemarketerowi,
- Automatyczne znakowanie numerów nieaktywnych,
- Możliwość wykorzystania mechanizmu Predictive Dial.
Intuicyjny i szybki panel telemarketerarozwiń
Panel telemarketera jest prosty, przyjazny i intuicyjny. Nie wymaga żmudnego procesu szkolenia. Udostępnia wszystkie potrzebne funkcje.
- Zintegrowany telefon - brak konieczności stosowania klientów VoIP i aparatów telefonicznych,
- Pełna informacja o abonencie,
- Możliwość szybkiego wprowadzania zmian,
- Formularz kampanii dostosowany do jej przebiegu i celu,
- Podpowiedź w formie skryptu rozmowy,
- Możliwość przekładania rozmów na później (inny dzień, inna zmiana).
Automatyczne tworzenie zestawień kampaniirozwiń
W trakcie trwania i zaraz po zakończeniu, możliwe jest uzyskanie pełnego, sprofilowanego do potrzeb raportu dotyczącego kampanii.
- Ilość zamówień,
- Efektywność telemarketerów,
- Koszt przeprowadzenia kampanii,
- Podział zamówień według cech geograficznych.
Pełna kontrola nad pracą telemarketerówrozwiń
Już w trakcie trwania kampanii telemarketingowej uzyskujesz nadzór i dane online dotyczące efektywności pracy telemarketerów.
- Możliwość przydzielania telemarketerów do grup i kampanii,
- Wyszukiwanie po różnych cechach,
- Tworzenie raportów za dowolny okres,
- Możliwość podsłuchu rozmowy,
- Możliwość zdalnego przerwania rozmowy, wylogowania i zablokowania telemarketera,
- Raporty przedstawiające czas, ilość numerów, ilość rozmów, efektywność, czas przerw.
Bieżąca aktualizacja bazy numerów i adresówrozwiń
Podczas rozmowy telemarketer aktualizuje dane numeru. Dane te są zapisywane w bazie, tak aby kolejne rozmowy nie wymagały aktualizacji.
- Aktualizacja danych osobowych i teleadresowych,
- Aktualizacja cech geograficznych numeru,
- Możliwość przypisania większej ilości numerów,
- Możliwość przypisania dodatkowych adresów do osoby,
- Możliwe nadanie dodatkowych cech np. wiek, wykształcenie, zainteresowania.