Efektywne tworzenie kampanii według cech geograficznych oraz cech numerów i osób rozwiń

 

Numery w bazie pogrupowane są według lokalizacji geograficznej, a także opisane indywidualnymi cechami, dzięki temu możliwe jest szybkie i efektywne sprofilowanie kampanii.

  • Struktura bazy zgodna z GUS,
  • Dowolna liczba indywidualnych cech numerów np. wiek, wykształcenie, zawód itp.,
  • Struktura bazy zawężona do poziomu dzielnicy i ulicy,
  • Zawężanie kolejnych kroków wyboru (województwo, powiat, gmina itd.),
  • Wyłączenie z kampanii numerów nieaktywnych.

 

Pełna automatyzacja procesu dzwonieniarozwiń

 

Telemarketer nie będzie musiał wykonywać zbędnych czynności związanych z wyszukiwaniem na listach i wybieraniem kolejnych numerów oraz prowadzeniem uwag w formie papierowej. Wszystkie czynności automatyzuje i wspiera program.

  • Automatyczne wybieranie kolejnego numeru z kolejki,
  • Umieszczanie w kolejce numerów odłożonych na później i przypominanie o tym fakcie telemarketerowi,
  • Automatyczne znakowanie numerów nieaktywnych,
  • Możliwość wykorzystania mechanizmu Predictive Dial.

 

Intuicyjny i szybki panel telemarketerarozwiń

 

Panel telemarketera jest prosty, przyjazny i intuicyjny. Nie wymaga żmudnego procesu szkolenia. Udostępnia wszystkie potrzebne funkcje.

  • Zintegrowany telefon - brak konieczności stosowania klientów VoIP i aparatów telefonicznych,
  • Pełna informacja o abonencie,
  • Możliwość szybkiego wprowadzania zmian,
  • Formularz kampanii dostosowany do jej przebiegu i celu,
  • Podpowiedź w formie skryptu rozmowy,
  • Możliwość przekładania rozmów na później (inny dzień, inna zmiana).

 

Automatyczne tworzenie zestawień kampaniirozwiń

 

W trakcie trwania i zaraz po zakończeniu, możliwe jest uzyskanie pełnego, sprofilowanego do potrzeb raportu dotyczącego kampanii.

  • Ilość zamówień,
  • Efektywność telemarketerów,
  • Koszt przeprowadzenia kampanii,
  • Podział zamówień według cech geograficznych.

 

Pełna kontrola nad pracą telemarketerówrozwiń

 

Już w trakcie trwania kampanii telemarketingowej uzyskujesz nadzór i dane online dotyczące efektywności pracy telemarketerów.

  • Możliwość przydzielania telemarketerów do grup i kampanii,
  • Wyszukiwanie po różnych cechach,
  • Tworzenie raportów za dowolny okres,
  • Możliwość podsłuchu rozmowy,
  • Możliwość zdalnego przerwania rozmowy, wylogowania i zablokowania telemarketera,
  • Raporty przedstawiające czas, ilość numerów, ilość rozmów, efektywność, czas przerw.

 

Bieżąca aktualizacja bazy numerów i adresówrozwiń

 

Podczas rozmowy telemarketer aktualizuje dane numeru. Dane te są zapisywane w bazie, tak aby kolejne rozmowy nie wymagały aktualizacji.

  • Aktualizacja danych osobowych i teleadresowych,
  • Aktualizacja cech geograficznych numeru,
  • Możliwość przypisania większej ilości numerów,
  • Możliwość przypisania dodatkowych adresów do osoby,
  • Możliwe nadanie dodatkowych cech np. wiek, wykształcenie, zainteresowania.